Strategie prodeje
Spolu s analýzou trhu a profesionálním marketingem patří strategie prodeje ke klíčovým nástrojům úspěšného prodeje nemovitosti.
Nepodceňujte tedy správnou strategii, jsem zde, abych Vám pomohl naplánovat tu nejlepší strategii prodeje právě pro Vás. Vždy je potřeba si dobře rozmyslet, jaký cíl sledujete – potřebujete prodat nemovitost co nejrychleji nebo je Vaším zájmem nejvyšší zisk a jste ochotni si na něj počkat? Vždy záleží na situaci Vás, jako prodávajícího:
Chcete svou nemovitost prodat co nejrychleji? Nedosáhneme patrně nejvyšší možné ceny, ale nastavíme strategii tak, aby se nemovitost prodala co nejrychleji. Zde bych rád upozornil na možnost přímého odkupu.
Cílíte naopak na nejvyšší možný zisk? Pak může prodej trvat i déle – nicméně je pravděpodobné, že dosáhneme požadované částky.
Velkou roli může (například v případě rekreačních nemovitostí či pozemků) hrát i roční období. Je jisté, že rekreační objekt se zahradou se bude lépe prodávat na jaře, a to nejen proto, že začíná sezóna, ale i proto, že bude možné pořídit opravdu lákavé profesionální fotografie, zatímco fotografie smutné zimní zahrady mnoho kupců nepřilákají.
Kromě strategie prodeje je vhodné připravit i vhodnou prezentaci: profesionální fotografie a také videoprohlídku, která je opravdu účinným nástrojem prodeje. S tím vším Vám rád pomohu.